Ny header

Vet inte om ni har lagt märke till det men jag har skaffat en ny header! Tyckte den blev riktigt fin. Med bilder på människor som verkligen betyder. Dock så är inte alla med, tyvärr.
Tänkte ha en till nystart här på bloggen, men nu ska jag inte säga att jag ska blogga varje dag. Nej jag ska blogga när jag känner för det, när jag har någonting att säga. För jag har bestämt mig för att bloggen ska bli min dagbok. Där jag kan skriva ner alla mina tankar och åsikter, ocensurerat.
Nej nu ska jag sova, ska upp 4.5 timmar. Har fuckat min dygnsrytm igen. Great. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Thäzzy

Hihihi ocensurerat we like (Y)

2010-01-24 @ 12:57:29
Postat av: Anonym

nice crotch view....

2010-02-09 @ 16:29:15
Postat av: Matilda

Haha Olof då xD

2010-02-10 @ 15:33:21
URL: http://tintinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0