Lät du henne komma närmre?

Okej, jag är sjuk. Har varit de sen i tisdagskväll, därav ingen uppdatering. Förlåt. Början på veckan började underbart. Fick träffa fina Oscar, fira en månad med Oscar. Ja veckan hade helt enkelt inte kunnat starta bättre! Dock så blev jag sjuk när jag kom hem från älsklingen, abstinens?
Har legat hemma i sängen och inte orkar göra någonting. Tog mig dock till skolan igår, det var mysigt att träffa alla igen. Fick pussa lite på pojkvännen sen också. Mysigt värre. Hoppas bara inte jag smittar honom!
Han har ju tävling nästa helg, aja han får skylla sig själv (a).
Kom tänka på en sak.. när man är i ett förhållande så är det så mycket mer saker man måste tänka på! Man måste alltid ha rakade ben, felfri hy, söta kläder hela tiden (glöm allt vad mjukiskläder heter) och andra liknande saker. Det är väl mysigt egentligen, men även jobbigt.
Älskar att ha en pojkvän, speciellt en sådan fin som jag har. Han är bäst, och jag älskar honom så enormt. För det är så fint att ha någon att pussa på, att ha någon att hålla i handen och ha någon som gör att man känner sig trygg, att allting kommer lösa sig. ♥

Nej nu ligger jag i sängen och väntar på att pappa ska komma hem från ica, yay! Orkar inte skriva mer, puss på er !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla Matilda då hoppas verkligen att du kryar på dig snart^^ och du det här med raka benen, skitsnack :D jag tror jag har haft rakade ben en gång dom senaste tre månaderna ja o victor umgicks, det gäller bara att bli lite bekväma med varandra , dock har ja o victor överskridit en gräns^^ puss och hoppas verkigen att du blir frisk snart(L)

2010-01-11 @ 17:07:06
Postat av: Matilda

Tack, men vem? <3

Haha jag antar att de tar ett tag tills man blir så bekväma med varandra.

Tack så jättemycket! (L)

2010-01-11 @ 17:22:29
URL: http://tintinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0