Jag ramla omkull och tog mig upp och sen ramla jag omkull igen


Godmorgon! Vaknade imorse med att telefonen ringe, och vem var det som ringa? Jo mitt jobb. Störande eftersom jag är sjuk och har sjukanmält mig. Klockan var dessutom 08.41. Hade känt att jag hade behövt sova ut idag.. Aja, har varit vaken sen dess.
På schemat står: Billys panpizza, B&J glass, choklad, fanta, gott&blandat och tycka synd om mig själv.
Rösten är fortfarande borta, ska försöka att inte prata alls idag, så hoppas jag att jag har röst innan fredag! För då vill jag ut och festa, på lördag med! Har sjukanmält mig från skolan imorgon, så jag ska ligga hemma och ta de lugnt. Fortfarande.
Nu är det tv som gäller, kollar på skidskytte och slalom. Finns tydligen inget bättre.
Puss på er, skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0