Finns inte mycket mer att säga nu


Ligger här i sängen och kollar ut över rummet. Det är stökigt, de kan jag erkänna. Men jag skulle aldrig erkänna det om min mamma poängterade det. Jag funderar verkligen på att städa lite, de är mestadels kläder som ligger utspridda över hela rummet. Vet dock inte om jag orkar... Det är så himla tråkigt att jag lär somna medan jag gör det! Måste dock packa, ska till pappa imorgon, hatar att packa!
Det kan nog vara den största nackdelen med att ha skiljda föräldrar, man måste packa hela tiden. Och att man inte har alla saker på ett ställe. Inte okej alla gånger.
Annars tycker jag att de fungerar fint med att ha skiljda föräldrar :).
Ska snart krypa ner i sängen, kommer bli väckt 6.20 av att Tessie ringer och väcker mig. Har ju ingen mobil, alltså kan jag inte ställa alarm. Hittade en ringklocka, men inte fan funkar den. Nej den ringer inte alls. Bra där (Y).
Godnatt ♥


Nej nu vill jag ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0