Falla fritt

Okej, som de flesta vet så ska jag sluta röka. Hade det som nyårslöfte men jag började lite senare. Tog den sista ciggen på lördagen den 2 januari (eller jag trodde att de var den sista). Jag höll mig rökfri enda fram tills igår. Jag klarade 5 dagar innan jag bröt ihop.
Men ni ska veta att de inte har varit lätt för mig, jag har haft en konstant huvudvärk och jag har blivit extremt känslig. Jag har kunnat gå från att skratta till att nästan gråta på nolltid.
Är verkligen superkänslig och har inget tålamod alls. Så igår fick jag nog, fick ta två bloss av en klasskamrat. Det kändes skönt, men de var inte alls som de brukade vara. "Vad bra, då saknar jag det inte alls", tänkte jag. Men ack så fel jag kunde ha. Min fina vän Jonathan gav mig en hel cigg, och jag njöt av varenda bloss. Så hemsk, men det är faktiskt sant.
Så nu ligger jag här i min säng, tillbaka på ruta ett. Så klantigt, så onödigt. Men på ett sätt så ångrar jag det inte alls. Men men, nu är det bara att ta nya tag igen. Jag har som mål att vara rökfri tills jag och fina pojkvännen firar 2 månader!

Så, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0