5/2

I fredags så firade jag och fina killen 2 månader. Det var hur mysigt som helst och en av dom bästa kvällarna i hela mitt liv. Vill inte gå in på detaljer men kvällen hade inte kunnat ha blivit bättre! ♥




Igår så var det jobb, jobbade 9-17.45. Det var helt okej förutom att jag hade träningsvärk och allmänt ont överallt. Fick även besök av Oscar, det gjorde min dag! Log resten av dagen (:
Somnade väldigt tidigt efter ha tryckt i mig en hel marabou 200grammare. Hade några små ångestattacker, men idag känns det bättre. Tack alla som fick mig att må bättre! ♥

Idag så blir det jobb igen, ska jobba 13-17, så det är ett kort pass. Vilket är sjukt skönt! Sen blir det att åka till mormor och sova där. Nej nu måste jag packa! Vi hörs senare ikväll om jag orkar skriva.


(ska göra något jobbigt idag, så ni som har mitt nummer skicka iväg ett uppmuntrande sms är ni snälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0