You came along and you cut me loose


Godmorgon! Vaknade för ett tag sen och kom ganska nyss ut från duschen. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig idag. Tror det blir jeans, linne och min nya kavaj!
Bussen går om en timma så jag har gott om tid. Känns bra att inte behöva stressa, vilket jag antagligen kommer behöva ändå. Är lite seg nu på morgonen.
Kollar just nu på min ggarderob som jag rensade ur igår. Helt plötsligt så insåg jag att jag inte har några höstlkäder alls! Fick lite panik men det är bara att köpa, har fortfarande pengar kvar från skatteåtebäringen.
Nej nu får jag allt ta och klä på mig!
Kanske bloggar när jag är på second hand butiken, får se. Annars hörs vi ikväll :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0