Träning!

Nu ska jag börja mitt nya nyttiga liv. Det kommer verkligen inte att bli lätt, det vet jag redan nu. Kommer bli så otroligt svårt att dra ner på allt onyttigt som godis, kakor och glass! Men vill man bli fin får man lida pin. Har börjat träna på SATS igen, i måndags 2/8 körde jag 2*15 minuter på crosstrainern. I går 8/8 körde jag 30 minuter på crosstrainern i sträck! Gick också en promenade senare på kvällen i 25 minuter. Nyttigt värre.
Idag har jag ätit nyttigt också, kycklingsallad till frukost/lunch/middag och två mackor till kvällsmat.
Tänker försöka träna kondition två till tre gånger i veckan och efter någon månad tänker jag lägga till ett styrkepass/gruppträning i veckan :). Tror det här kan bli bra. Just nu väger jag 56.6 kilo på morgonen. Mitt mål är att väga 52 eller 53 kilo. Tror jag kan lyckas!

Veckans planer:

Tisdag:
• Träna på SATS, crosstrainer i 40 minuter
• Träffa Oscar och följa med honom när han ska klippa sig
• Sova hos världens finaste pojkvän

Onsdag:
• Följa med Oscar till Landvetter och säga hejdå innan han åker till Antverpen i Belgien
• Träffa Tessie och sen gå och kolla när Amanda Jensen sjunger vid Götaplatsen

Torsdag:
• Träffa Frida och Magdalena

Fredag:
• Träffa mitt busfrö Karin
• Sola solarium med Vican

Lördag:
• Åka till Erikshjälpen och handla lite second hand kläder med Magdalena

Söndag
:
• Fika med snyggingen Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0