Another one bites the dust


Godmorgon!
Min sömn i natt har varit katastrofal. Min granne är ensam hemma så han hade fest. Har inga problem om man spelar hög musik och så. Men nu vaknade jag vid två av att alla som var där skrek. Alltså de bara skrek och skrek. Inte det roligaste att vakna till. Lyckades i alla fall somna om men vaknade igen vid halv fyra av samma sak. Somnade om vid fyra för att sedan vakna vid sju. Då var det två som stod och skrek på varandra precis utanför mitt rum. En tjej och en kille som hade ett riktigt bråk. De bara skrek på varandra. Riktigt hemskt att höra.
Hur som helst, har knappt kunnat sova i natt. Inte okej någonstans då jag sov dåligt natten innan det. Är sjukligt trött och ska snart hoppa in i duschen. Blir förhoppningsvis lite piggare av det.
Idag ska jag ha en efterlängtad fika med fina Lisa. Vi har pratat om den här fikan så himla länge men det har alltid kommit något emellan. Men nu är det spikat, vi ska ses på Condecco om några timmar. Ska bli hur mysigt som helst!

Vi hörs senare ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0