Kär i en ängel


Vet inte riktigt vad jag ville skriva när jag började det här inlägget. Ville kanske skriva ett jättelång inlägg och förhållanden. Om mitt förhållande. Jag gör nog inte det. Inte på den här bloggen i alla fall. Det är privat, men ändå så är det så skönt att få skriva av sig. För jag ser min blogg lite som en dagbok. Men sen när alla kan läsa bloggen så blir den inte lika privat som en dagbok.
Har kommit på att vara i ett förhållande är verkligen inte en dans på rosor. Det handlar om att ge och ta, att ha förståelse för ens kille/tjej. Jag själv är ganska impulsiv och ibland mindre förstående när jag borde vara som mest förstående.
Jag är lättirriterad och tar allting personligt, även när det bara är ett skämt. Men det är något jag jobbar på..

Hur som helst så frågade min kille om jag ville följa med till hans land i sommar, jag dog av lycka när han frågade mig det.

Kommentarer
Postat av: Viola Stark

Nej, vissa saker ska man inte skriva om i bloggen. Är något jag har fått erfara men trots det så fortsätter jag, haha!

2010-04-22 @ 01:05:58
URL: http://violastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0