Söt tomte

Kom hem för ett tag sen och ligger i min säng med datorn i knät. Har precis ätit en Billys panpizza (som jag för övrigt lever på just nu) och funderar på att göra en till.
Det var jobbigt att jobba, även om det bara var fyra timmar. Fick vara i lobbyn hela tiden, jag höll på att dö. Sen så hjälpte det ju inte att en viss person sa en ytterst olämplig kommentar om mig till min kompis. Blir så irriterad, tycker att han kan lämna mig i fred nu.
Det var mysigt att vara med i luciatåget i alla fall. Fick träffa pojkvännen en stund, så jag är glad. Kommer fortsätta att le hela kvällen.
Måste bara säga att jag och Therese var två söta tomtar som nästan snodde all uppmärksamhet från Staffan och Lucian. Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0