Off to work

Godmorgon! Ligger i sängen och drar mig, kommer aldrig upp ur sängen direkt! Ska i alla fall snart gå upp och gå ner till köket för att äta frukost.
Det blir en kort arbetsdag idag, 13-17. Det ska verkligen bli skönt att bara jobba fyra timmar. Dock så får jag ingen rast, men det är väl lika bra det. Söta Magdalena jobbar idag, ska bli kul att träffa henne!
Efter jobbet så åker jag direkt till Valhalla och träffar Therese. S02 har någon luciagrej så jag ska få vara med i luciatåget. Är helt överlycklig, haha. Jag och Therese ska vara tomtenissor med matchande gråa klänningar med dragkedja och tomteluva. Ganska awesome :)


Gammal bild, men jag hittade ingen annan på mig i arbetskläder.
Dock så har vi vita skjortor nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0