Nytt år, ny blogg

Okej, det är inte riktigt ett nytt år än. Men snart, och jag känner verkligen för att jag behöver en ny start när de gäller bloggen. Kan inte lova att jag kommer ha 5 uppdateringar varje dag, men 1 eller 2 inlägg per dag ska nog inte vara för svårt.
Kanske ska skriva lite om mig, Tintin Matilda. Jag är 16 år och går första året på gymnasiet. Går samhällslinjen på Schillerska gymnasiet inne i Vasastan i Göteborg.
Har en underbar pojkvän och massor av fina vänner. Jobbar även extra på McDonald's på helgerna och ibland även efter skolan.
Bor i en liten tråkig skitort som inte ens är värd att nämna, är ändå bara där för att äta och sova. Har skiljda föräldrar och bor hos mamma varannan vecka och hos pappa varannan vecka.



Over and out for now. ♣

Kommentarer
Postat av: K

oh gissa vem som läste allt? :D

2009-12-19 @ 16:18:03
Postat av: Matilda

Du är så söt Karin!

2009-12-19 @ 16:30:34
URL: http://tintinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0