Lov!

Har äntligen jullov! Det känns så jäkla bra! Har dock en massa jag ska göra under lovet.. Både roliga och tråka saker :) Tänkte vara snäll att dela med mig av mitt liv till er andra ;)

• Jobba : 20-22 dec, 26-27 dec och 30 dec. Dock så har januarischemat inte kommit ut än. [X]
• Middag hos Frida : 22 dec [X]
• Fika med Frida : 23 dec [X]
• Träffa Fanny : 25 dec [X]
• Skriva tre loggböcker om Mannen under trappan
• Skriva klart ett papper med frågor till svenskan
• Göra ett helt geografiarbete om Burma : senast 15 jan
• Skriva en engelskauppsats minst 400 ord
• Träffa pojkvännen [/]
• Fira jul hos mamma & sedan hos pappa och Zara [X]
• Fira nyår med <4 ! (Jag, Hampus, Victor & Therese) [X]
• Sola solarium

Det var det som jag kom just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linus

Nice! Trevligt att du jobbar 26 för de e jag på Europe konsert!

2009-12-19 @ 19:02:21
URL: http://nr65.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vad kul!! :D

2009-12-19 @ 19:53:43
URL: http://tintinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0